Ad notam George Bacovia: Lassan (Rar)

Csak én, csak én, csak én,

Messzi fogadóban

Alszik a fogadós,

Néma utcasorban

Csak én, csak én, csak én...

 

Esik, esik, esik,

Merülni pohárba,

S hogy hallgasd a semmit,

Lelked a sohában!

Esik, esik, esik...

 

Senki, senki, senki,

Annál jobb, nem is kell —

És milyen régóta

Semmim mindenkivel,

Senki, senki, senki...

 

Fázom, fázom, fázom...

Minden irónia

Nektek megmaradjon 

Mélyül az éjszaka,

Fázom, fázom, fázom...

 

Mindig, mindig, mindig,

Nem kalandozom már,

Nem hallom a hívást,

Dérütött álmok már

Mindig, mindig, mindig...

 

Csak én, csak én, csak én,

Merülni pohárba 

Hallgasd csak, hogy esik,

Lelked a sohában!

Csak én, csak én, csak én...

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr586380479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása