Otthon döntögess!

A magyarságnak otthon kellene maradnia az államfő felfüggesztéséről szóló népszavazáson, mert ehhez a politikai harchoz nekik nincs közük - mondja Borboly Csaba, én azonban nem értek egyet, sőt, nem is értem, amit mond. Az RMDSZ egyik (ha nem a) legnagyobb hibája és legtörténelmibb felelőssége éppen ez a "mi vs ők", a "nekünk vs nekik" - ennek a logikának az alapján nyilatkozhatta az egyik politikus néhány éve, hogy amíg vannak olyanok, akik "a románra" szavaznak "a magyar" ellen, addig hiába a legjobban szervezett választási kampány is.

Miért kellene otthon maradnom? Nem az én elnököm is az, akit felfüggesztenek, nem az enyém is lesz az, akit esetleg kineveznek? Nem tőle függ sok mindenem, a fizetésemtől a nyugodt álmomig? Hát hogyne lenne közöm hozzá? Vagy én valami fiókban élek, amelyen az áll, "magyarság", rajtam szalicil és celofán?

Ha itthon maradok, azért maradok itthon, mert kiábrándultam mindabból, amiből ki lehet, de hát ebben biztosan osztozom sok románnal, akiknek viszont nyilván "van közük" e politikai harchoz. Nem beszélve arról, hogy az otthonmaradás maga is e harcnak a része.

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr414635660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása