Barátság jobb lábbal

A foci sokkal többet tartogat, mint amennyit valaha is ígért. Mindig is sejtettem ezt, de tegnap végérvényesen meggyőződtem róla.

Cseng a telefon, egyik labdabajtársam telefonál. A tapogatódzóan udvarias mondatok után bejelenti, tud egy állást valahol, és azért hív, mert emlékszik a körlevelemre, amit a klub címlistájára küldtem, amikor Márta munkahelyet keresett. Márta azóta kenyérbe esett, engem azonban meghat ez az önzetlenség: a levelet majd' egy féléve írtam, bizonyára más dolga is van, mint a feleségemért aggódni, ő mégis...

Ez egyébként több srácról is elmondható. Alig vagy egyáltalán nem ismerik Mártát, mégis megírták, amit tudtak, s még elnézést is kértek, ha nem olyasmit ajánlottak, ami nem megfelelő.

A foci, az nagyon kell. A foci, az nagyon. A foci az.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr794774295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása