Romlik a világ

Nyilván mindenki gondol valakire vagy inkább valakikre. Olyanokra, akiket ez a marketingbe őrült világ a mélybe taszított, s erre semmi más magyarázat nincs, mint a divat, a legfelületesebb reklámőrület. 

Egyetlen példát mondok: Roy Orbisont. Elvis nemzedéktársa volt, de népszerűsége meg sem közelíti a "Király"-ét. Értem én: nem volt olyan jóképű, olyan áramvonalas, nem mozgott olyan boszorkányosan (bár aki látta a Forrest Gumpot, annak, azt hiszem, röhögőgörcsei támadnak azóta Elvis lábrázogatása láttán.) De tényleg csak ez számít? Roy Orbisonnak is jó hangja van és remek számai. Akkor mi a baj? Ha nem keresed a közönség kegyeit, már nem is érdekelsz senkit?

Egyetlen példát ígértem, de még egyet muszáj. Mert a Michael Jackson-őrületet sem korábban, sem azóta nem értem – szóval soha nem értettem, annak ellenére, hogy halálakor a kérésemre két szociológus is elmagyarázta a Látóban, miért is kellene szeretnem. Az a vitustánc, amit művel, inkább ugrabugrálásnak nevezhető, és hát a hangja!... Ne szóljunk hangról.

Ha belegondolok, Roy Orbisonék óta romlott a világ, hiszen akkor két tehetség közül csak az egyik választódott ki, Michael Jackson viszont, szerintem legalábbis, nem volt tehetséges.

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr125052418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása