Fejtágító - egy rúd és én

Úgy nekirontottam a fejemmel a parkolótáblának, hogy még az ihletem is fájt bele.

Noémi soha nem ott megy, ahol kellene. Illetve nem soha, de nagyon gyakran nem. Én meg követem árkon-bokron, járdaszegélyen-sáncokon keresztül.

Éppen a szemetet fizettük ki (egyáltalán nem is emlékszem, hogy 43 éves koromig hivatalba kellett mennem ezért), és el szerettük volna érni a 22-est. Átvágtunk az úttesten, és...

És mint már bátorkodtam, úgy lefejeltem a táblát, hogy ha egy ellenfelet úgy, többé nem lenne kivel vitatkoznom.

Erre kijött belőlem a vadállat, megfordultam, és még ugyanazzal a lendülettel szentségelve belérúgtam a tábla rúdjába. Noéminek, aki mit sem értett, hiszen elöl libegett és röpködött, később elmagyaráztam, egyszer már Kolozsváron is nekiszaladtam egy ilyen táblának, másfelől, hogy nagyanyám egyszer a harmonikám tartóján állt bosszút, amiért én a szoba közepén hagytam, mármint a harmonikát.

Szóval ez már hagyomány. Csak ne próbálgatná az élet a fejem ellenállását...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr107814002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása