Csíkszépvízi fenyveserdő aljában...

"Nincs kedved eljönni a filozófustáborba?", kérdezte az egyik barátom. A kérdés váratlanul ért, a helyzetből sem adódott: egy kocsmában ültünk éppen, egy filmes könyvet kértem kölcsön tőle, azt hozta el, beszélgettünk, de csak röviden, mennem kellett valahová. Habár melyik az a helyzet, amelyből nem adódik bármi, főleg a kocsmában?

A kérdés tehát váratlanul ért, de úgy látszik, nyitott vagyok ilyen kalandokra – egy napnyi gondolkodási idő után igent mondtam, aztán lázasan keresgélni kezdtem a könyvespolcon: kreatív írás műhelyt kellett tartanom, arra készültem. Hétfőn pedig fogtam magam, beültem a Grega kocsijába (oppardon, Trabantjába) és számtalan fénymásolt szöveggel és még számtalanabb csomaggal felszerelkezve elindultunk Csíkszépvízre.

Gyönyörű helyre érkeztem, fenyvesek és gátak közé (a helyiek dugásnak hívják...), úgy ki és el a világból és -tól, hogy napokig semmit nem tudtam róla hálistennek. 

A tábor pedig arról győzött meg, mégsem öregedtem annyit, mint hittem: tudok idegen szobában aludni, várakozni egy fürdőszoba ajtaja előtt, mikor kijön egy lány, bambán bámulni kék törülközőjére, enni köröm közül, inni asztal alól  – már ahogy egy táborban lenni szokott.

Még jobban örültem azonban annak, hogy ez a tábor remek volt: bárhová néztem, értelmes, tehetséges és jó humorú embereket láttam, akik lazák is tudtak lenni, ha kellett, meg koncentrálni is tudtak, ha annak jött el az ideje, akiknek a szabadsága tehetséggel párosult. Úgy átírták a programot, hogy még mindig felröhögök, ha eszembe jut egy-egy poén. Egyik kedvencem a "csiklóúsztató" mint a medence jelölője, mert persze az is volt a panzióban. A másik a nevem: Kemény Kétely. Már ezért megérte...

És persze zenék, bulik, táncok, éjszakák és másnapok, váratlan barátságok. Legközelebb is elmegyek.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr233073735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása