Csigakocogás

 Este többet ettem, mint kellett volna, s meg is lett az eredménye: sokáig forgolódtam, nem tudtam elaludni. Mikor mégis elaludtam, azt álmodtam, egy csiga caplat át a réten. Tudom, furcsán hangzik, de ez történt: caplatott; tisztán láttam a fényes nyákot, amit maga után hagyott, mégsem mondhatnám, hogy mászott, kúszott vagy csúszott. Nem, caplatott vagy kocogott, mint egy zsiráf, még a szeme is úgy állt a csápjain, hogy találkozott a tekintetünk, s amikor megérezte, hogy beleborzongok az élménybe, megvetően elfordította a fejét, és tovább trappolt a füvön.

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr893210534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása