Proiectul speranței

”Este una dintre canalele mele preferate, și oricum nu mai cred celor care taie din cultură — de cele mai multe ori, sunt mai curând mârlani decât realiști. Uitându-mă la TVR Cultural, mă simt protejat de vorbele fără noimă (și sunt cât se poate de reținut!) ale vorbitorilor despre politică.
Cultura este cea mai decentă formă de scepticism, îl citează TVR Cultural pe Andrei Pleșu. Aș dori să am acces și prin această cale la acest scepticism decent.”

Cele de mai sus le-am scris lângă semnătura mea în sprijinul petiției ”Spune NU desființării TVR Cultural!”, dar, desigur, aș fi putut scrie multe altele. Datorită acestul canal văd emisiunile lui H.-R. Patapievici și ale lui Daniel Cristea-Enache; datorită lui, pot urmări câte-un spectacol de operă; aici, am văzut documentarul despre Steinhardt; aici îl ascult pe Marius Constantinescu cum face interviuri în toate limbile din lume. Aici văd tatuajul sopranei. 

Sigur, mi s-ar putea spune că toate acestea le voi primi și de-acum înainte, numai că la TVR1 și 2. Dar, orice s-ar spune, un proiect bine închegat (nota zece Dnei Daniela Zeca Buzura!) este altceva decât niște emisiuni răzlețe. Și TVR Cultural a fost proiectul speranței pentru mine, una dintre puținele în care am mai crezut.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr184707849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása