Megdöccent utazás

Az élet nem hagy unatkozni: akkor csalódhatsz, amikor nem is számítasz rá. Alig írtam le, hogy Hobónak és Pressernek köszönhetően hiszek el bármit, elhiszek bármit, és máris megcáfolt, mármint az élet. Vagy inkább figyelmeztetett: ne tegyél olyan határozott kijelentéseket! Óvatosan remélj!

Presser Rúzsa Magdival érkezett, aki tavaly nem dübörögtette meg a szívemet, most azonban nagyon igyekezett, a lelkét is kitette. Aztán bejött Presser, és előadott néhány számot unottan, hányavetien, szinte pökhendien, túlmorogva, túldörmögve, túl.

Azt gondoltam és reméltem, talán csak nekem tűnt így, de másoktól is hallottam ezt a véleményt, sőt, kínos történeteket is. Sajnos nem vagyok már gyerek, hogy rögtön kiábránduljak egy egész életműből és jelenségből, de a szombat este nem volt felemelő. Számomra legalábbis.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr264721033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása