Hermész goblene

Végre itt van az ember egere mellett: Visky András írói oldala felkerült a Transindexre.

Visky sokműfajú író, sok mindenért lehet szeretni. Én azonban a verseit szeretem a legjobban, azok állnak gyakran nagyon közel hozzám. Annyira személyesek és forrók, annyira vergődők és emberiek — éppen olyanok, amilyennek  az igazi költészetet képzelem, miközben képzelem persze sokféleképpen; ez a művészet mindenkori paradoxona.

Mikor megláttam a hírt, arra gondoltam: most már meg sem kell keresnem a kötetet (lusta lett az ember ebben a nagy virtuáliában), csak odaklikkelnem, és máris olvashatom például a Goblent: "e szó jutott eszembe: vércsatak, / emlékszem." Vagy a Hermészt: "Hazámból — rémlik: Svájc — rég elkerültem. / Rémlik — nos, ki hitte volna, / van még helyzetemre szó!" 

És van még csend is a szavak között.

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr604795543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása