A nagy napszemüveges

"Mondd azt, hogy igaz volt minden, / minden szó, amit elhittem."

Láttam egyszer egy tévéműsorban, végig nem vette le a napszemüvegét. Berzenkedtem is: hát miért nem veszi le?? Most, amikor visszautasította a szívátültetést, úgy éreztem, megértettem.

Mindig szerettem az ilyen sprőd embereket, Garas Dezsőt, Szilágyi Istvánt, Salingert, Katherine Hepburnt. Akik valósággal a fogukkal védték a magányukat, a teljesítményük forrását, az elveiket, önmagukat. Részben miattuk merek hinni a világban.

A Republic-számokat úgy hallgattam, mint egy nyersen érzelmes ember dalait. Nem látom be, miért kellene ezentúl másként hallgatnom őket.

Szeretném, ha most valaki nem mondana igazat. De ezt is csak Cipővel tudom elénekelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr205129253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása