Please meet my gátlás

"Why are you staying behind?" – kérdezte indulatosan Simon, a német fiú.

"I have to write something" – válaszoltam.

Legyintett, otthagyott.

Hazudtam, persze. Nem kellett megírnom semmit, egyszerűen féltem elmenni a kirándulásra: senkit nem ismertem, rettegtem attól, mit fogok ott csinálni.

Inkább egész nap ültem a bentlakásban, pipáztam, gépeztem (ha már azt mondtam, írtam is valamit), olykor lementem a netes terembe. Szenvedélyesen unatkoztam, és nem értettem, miért nem mentem.

Különben Simon szőke, vékony srác volt, iszonyatos nyelvérzékkel, folyton mosolyogtunk rajta a nyári egyetem lengyel óráin. Ő meg visszamosolygott félszegen.

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr655138938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása