Tőkés László busványosi nyilatkozata

Forrás: erdely.ha.


Hang: zeng, mint a magosság.

Gyorsaság: három szótag/perc.

"A kisebbségi politikában csak a nyers erő számít; térden állva sok mindent lehet csinálni, én magam is szoktam, de politizálni nem lehet." — fejtette ki Tőkés László, az Erdélyi Magyar Nemzeti Tanács elnöke a Busványosi Szabadegyetemet követően. "Éppen ezért megkértem a BáMeSzöt (Bálványosi Medvék Szövetsége — a szerk.), legközelebb erélyesebben lépjen fel a Busványoson sátorozó románok ellen, és tárgyaltam az ŐMaSZu-val is (Ősmagyar Szumosók — a szerk.), hogy gyakorlatait ne pusztán érdekesség- vagy bemutatóképpen tartsa. Bármilyen furcsa, a románok pálmája is a súly alatt nő, természetesen kizárólag akkor, ha elég edzettek, ha pedig nem, lelkük rajta, hiszen egy kisebbségi nem törődhet a többség lelkével. Az teljességgel elképzelhetetlen, hogy amíg a román állam békés genocídiumot hajt végre Erdélyben, addig mi ne álljunk a talpunkra" — szögezte le Tőkés László.

"Ami az RMDSZ-t illeti — mutatott rá az erdélyi magyarok súlyos szavú atyja —, úgy érzem, a szövetségnek kimondottan jót tett az ellenzékiség. Beismerem, hogy én folyamatosan elégedetlen vagyok, kivéve Isten munkájával, és még valakiével —, de hát nem szeretnék szerénytelen lenni, úgyhogy inkább azt mondom, hogy az Orbán Viktoréval, aki biztosított arról, hogy ez után keményebben lép fel, bár már olyan fent van, hogy oda csak vihetik" — zárta nyilatkozatát Tőkés László. 

VC, mno.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr835488561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása