Veszély közeleg!

Várad, Könyvmaraton, új, elegáns szálloda. Tavaly Láng Zsolttal voltam itt, idén Noémivel vagyok. Igaz, Zsolt alattam aludt (mármint az alattam lévő szobában...), Noémi viszont mellettem.

Talán ez lehet a baj. Este a fűtést keressük, próbálgatjuk a fűtőtestet, nem melegszik. Lefekszünk, alszunk. Reggel felkelünk, megegyezünk, hogy nem fáztunk, de jól esett volna a meleg. Noémi a fürdőszobában nyomogat valamit, még mindig nem lesz melegebb.

Melegebb nem lesz valóban, a telefon viszont csengeni kezd. Mikor beleszólok, a recepcióslány aggódó hangját hallom. "S-a întîmplat ceva?” ”Nu, căutam doar încălzirea.” Elmagyarázza, mit kell tennünk. Elnézést kérek, ő is elnézést kér.

Noémivel az élet egyetlen percig sem unalmas.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jodemenysegfoka.blog.hu/api/trackback/id/tr957972457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása